FAQ časté otázky a odpovede

 

Koľko stojí poštovné a balné? 

Poštovné na dobierku, pri prevzatí zásielky, je € 4,49. V prípade, že uprednostňujete platbu vopred bankovým prevodom na náš účet, tak je poštovné € 3,49. Pri objednaní nad € 80 máte od nás dopravu zadarmo (neúčtujeme dopravné, balné, ani dobírečné).

Čo znamená platba prevodom na účet? 

Platba prevodom je rýchlym a stále obľúbenejším spôsobom platby. Ak používate internetové bankovníctvo, môžete vašu objednávku zaplatiť pohodlne priamo z domova. Tovar expedujeme akonáhle bude vaša platba pripísaná na našom účte. Dodacia lehota v tomto prípade závisí na tom, ako rýchlo banka vašu platbu spracuje.

Kedy dostanem objednaný tovar? 

Pri tovare skladom po potvrdení spracovaní objednávky doručujeme na dobierku do 5 pracovných dní. V prípade, že zvolíte platbu vopred, bude objednávka odoslaná až po pripísaní platby. V prípade, že sa ponáhľate na dodanie tovaru, odporúčame vám objednávku uzavrieť na dobierku, s platbou pri prevzatí. Vaša objednávka tak môže byť odoslaná obratom (nečakáme na prevod financií medzi bankami), skrátite tak dobu odoslania.

Po expedícii objednávky od nás dostanete e-mail s číslom zásielky a odkazom k jej sledovanie. 

Neprišlo vám potvrdenie objednávky?

Potvrdenie objednávky automaticky obdržíte do 60 minút po jej vytvorení e-mailom. Ak sa tak nestalo, dôvodov môže byť viac:

V zadanom e-mailu mohol byť preklep, preto vám potvrdenie nedorazí. Pre overenie nás môžete kontaktovať na e-mailu objednavky@top-obliecky.sk alebo na telefónnom čísle  00421220929601 Potvrdenie objednávky bolo označené poštovým klientom ako SPAM. Skúste sa pozrieť do tejto zložky. Objednávka nebola riadne odoslaná, uzavretá do úplného konca. Prosíme, kontaktujte nás na e-mailu objednavky@top-obliecky.sk alebo na telefónnom čísle 00421220929601 radi Vám pomôžeme s uzavretím objednávky. Môže mať zaplnenú schránku a prijatie nových e-mailov nie je možné - skúste odmazať staré správy.

Je možné pozdržanie odoslaní objednávky? 

V prípade, že chcete zmeniť obsah Vašej objednávky, prosím, zavolajte na našu zákaznícku linku  00421220929601 a dohodnite sa na úprave s operátorkou. Alebo napíšte na e-mail objednavky@top-obliecky.sk, kde vám poskytneme bližšie informácie.

Do kedy môžem objednávku zmeniť alebo stornovať?

Objednávku je možné stornovať alebo zmeniť len do okamihu, než sa začne pripravovať na expedíciu. Pre stornovanie alebo zmenu objednávky je potreba kontaktovať našu zákaznícku linku na telefónnom čísle:  00421220929601 alebo e-mailu: objednavky@top-obliecky.sk

Aká je lehota na vrátenie tovaru?

Ak sa Vám tovar z nejakého dôvodu nepáči, môžete ho vrátiť do 60 dní od prevzatia zásielky

Včera som si vytvorila objednávku a dnes som dostala zľavový kupón, môžem ho použiť spätne?

Bohužiaľ, zľavové kupóny nie je možné uplatniť spätne po uzatvorení objednávky, tak ako upozorňujeme aj na danom zľavovom kupónu. Zľavový kód je nutné zadať vždy v prvom kroku pri vytváraní objednávky. 

Je možné do objednávky zadať žiadosť o kontaktovanie pred doručením a zadanie doby doručenia?

Bohužiaľ, bližšie požiadavky na dodaní nie je možné zadať. Systém pošty neumožňuje odovzdávania upresnenie. Pokiaľ si zvolíte zásielku ako Balík do ruky, bude vás kuriér vopred kontaktovať. V tomto prípade mu môžete bližšie informáciu odovzdať. Ak si necháte zásielku uložiť na pošte, bude zásielka automaticky uložená na pošte.

Môžem si zvoliť inú doručovaciu adresu?

Áno, ak si prajete zaslať tovar na inú adresu alebo na firmu, stačí v Dodacích údajoch zaškrtnúť: Adresa dodania je iná ako adresa fakturačná. Tam vyplníte adresu dodania aj názov firmy. Pole poznámky slúžia len pre potreby eshopu. Môžete tu napríklad uviesť, že potrebuje odložiť odoslanie, spojiť s inou objednávkou pod